תחזית שנתית מזל תאומים

21 מאי - 20 יוני
אהבה
פרנסה
קריירה
בריאות

שיתוף ברשתות החברתיות:

תחזית שנתית 2022

מזל תאומים  21.6 -22.5

הערה חשובה:

חשוב להדגיש, כי התחזית השנתית,  אינה באה להחליף את הייעוץ המקצועי המתבסס על נתונים אישיים של כל אדם.

תחזית כללית

קריירה:

עד מאי  ובחודשים נובמבר דצמבר 2022 צפויה לכם תקופה ברת מזל ומשמעותית לקריירה שלכם. חבל לפספס אותה. הגדילו ראש והכוכבים מצידם יעזרו לכם במציאת עבודה או בשיפור התנאים בעבודה. למחפשי עבודה, נסו להיעזר באנשים מקושרים כדי להתברג במעגל העבודה. שלחו קורות חיים בלי הפסקה עד שתתקבלו לעבודה מתאימה. אין ספק שמאמצע השנה צפויות לכם הזדמנויות להתפתחות והצלחה ואפילו לפרסום. המאמצים שתשקיעו יניבו תוצאות הרבה יותר בקלות.

עבודה והתנהלות:

זו שנה חשובה גם בכל הקשור לתעסוקה ולדרך בה אתם מנהלים את שגרת יומכם. נראה שבמהלך השנה תקבלו תובנות חדשות בנוגע לאורח החיים שלכם, ובכל הנוגע לתזונה ולהתייחסות למטלות שלכם הן בבית והן בעבודה. צפויים אתגרים לא קלים בכל הקשור לנושא. ובנוסף הרבה עומס צפוי בעבודה כשלא תמיד תהיה לכם שליטה על עוצמתו. אתם מצידכם צריכים להשקיע ואף ליזום לעיתים, כדי לנתב את ההתרחשויות לטובתכם. ובנוסף עליכם לשאול את עצמכם האם אתם עוסקים במה שמתאים לכם ושההתנהלות היומיומית שלכם היא מיטבית. יתכנו קונפליקטים עם עמיתים לעבודה וגם עם מעסיקים. טיפ! שימרו על בריאותכם שעלולה להיפגע בשל העומס.

חברויות:

עניינים חברתיים יהיו נושא חשוב בחייכם ממאי 2022 גם בהקשר לפעילות חברתית הומניטארית וגם בהתייחסות לחברים אישיים. פרויקטים חברתיים שואבים אתכם ואתם מגדילים ראש ויוזמים בתחום החברתי/קהילתי.  הרשתות החברתיות יתפסו מקום נכבד בלו"ז שלכם בשל חשיבותן עבורכם בימים אלו. הפופולאריות שלכם במגמת עליה, ונראה שמעגל החברים שלכם יתרחב ואתם תהיו מעורבים בפעילות חברתית שתגרום להמון סיפוק וכיף. חברים חדשים שתכירו השנה, יהיו משמעותיים וילוו אתכם במשך שנים רבות. הם יהיו שם בשבילכם ויתמכו. ובנוסף, צפויים אירועים חברתיים מרגשים.

אהבה:

זאת לא שנה רומנטית בהגדרה, אבל זה לא אומר שקופידון מדלג עליכם לחלוטין. בין התאריכים 24.6.22-17.7.22 הקסם שלכם ויכולת המשיכה שלכם יהיו במיטבם והסיכויים שלכם להכיר את נסיך/נסיכת החלומות גוברים. אל תשבו בחיבוק ידיים כדי שלא תפספסו. גם בחורף, וליתר דיוק בין התאריכים 16.11.22-21.12.22. אהבה וזוגיות שוב על הפרק.

לימודים:

2021 יכולה להיות גורלית לעתידכם בכל הנוגע ללימודים והעשרת ידע. שווה לכם להיכנס למסגרת לימודית גם אם זה יהיה מאתגר. בין אם אתם – סטודנטים שלומדים לתואר אקדמי, לפסיכומטרי או למכינה באוניברסיטה, או שאתם לוקחים קורס העשרה – אתם תצליחו להתמודד עם תכנים מסובכים בהצלחה בעיקר אם אתם רציניים. זה מתייחס גם להרחבת הידע בתחומי העיסוק שלכם וגם להרחבת אופקים בתחומים מעניינים אחרים.

מי מכם שלא לומד ופנוי ומעוניין להעשיר את הידע, כדאי לשקול כניסה למסגרת לימודים כלשהי. הזמן מתאים במיוחד בשבילכם. קורסים והרצאות בתחומים חדשים יוסיפו עניין וידע לחייכם. התחברות ללימודי און ליין הפכה את תחומי הלימוד לנגישים יותר מאי פעם ואתם מרוויחים מכך ובגדול. למי שמתקשה להתחבר לטכנולוגיה שמאפשרת זאת חשוב מאוד עבורכם לעשות כל מאמץ וליישר קו עם העתיד.

מתי הכי טוב להשקיע בעצמכם ולשדרג את ההופעה החיצונית?

הזמן היותר מתאים בשבילכם לשדרג את הלוק ולהשקיע בעצמכם יהיה כשוונוס תבקר במזל שלכם בין התאריכים 24.6.22-17.7.22.  ביקורים אצל הקוסמטיקאית, תספורת חדשה או צבע חדש בשיער, ואפילו ניתוחים קוסמטיים יעשו את העבודה בגדול. גם בגדים ואקססוריס חדשים יתרמו למראה החדש. מה שאתם צריכים זה לפתוח את הראש ולהעיז.

ובנימה יותר אישית:

ילידי  29.5- 21.5

בשנת 2022 אתם חשים הקלה משמעותית לצד הצורך לעכל את המציאות החדשה. וצפויה לכם שנה הרבה יותר זורמת ונוחה. בחודשים ינואר פברואר ומחודש מאי 2022 החיים יחייכו אליכם ויהיו לכם יותר הזדמנויות להתקדם או להשתחרר ממצבים לא רצויים. הזמן מתאים לחפש זוגיות למי שמעוניין, להתפתח וללמוד, לעלות בסולם מבחינה מקצועית ולהתקדם מבחינה כלכלית. אז הירשמו ללימודים, שלחו קורות חיים והשקיעו בחיפוש אחר חבר לחיים. גם מימוש נסיעה לחו"ל תהיה אופציה מעולה. עשו זאת בזהירות, אבל היו ערניים להזדמנויות שבדרך.

עם זאת, זו בהחלט שנה חשובה  ובמיוחד בתחילתה. התובנות שקיבלתם ואתם עדיין מפנימים, חשובות להתפתחות וההתקדמות שלכם בעתיד גם אם לא תראו זאת כך בהתחלה. האתגר שלכם הוא לפעול מתוך מודעות ולא על אוטומט. הגורל ייזמן לכם מפגשים חשובים ומצבים  שיעזרו לכם להשתנות ותוך כדי כך ללמוד ממה שקורה.

ילידי  4.6- 30.5

המחצית הראשונה של 2022 יכולה להיות מאתגרת עבורכם בשל השפעתו של ליקוי חמה שהתרחש בתאריך 4.12.21. התרחשות כזו מתכתבת עם מצבים שמאלצים לקבל החלטות חשובות תוך כדי התרחשויות סוערות. על כן אתם בעיצומה של תקופה יותר סוערת עד מאי 2022. יתכנו מצבים משמעותיים שישפיעו על עתידכם. עם זאת, חודש פברואר יחייך אליכם ויהיו לכם יותר הזדמנויות להתקדם או להשתחרר ממצבים לא רצויים. הזמן הקצר מתאים לחפש זוגיות למי שמעוניין, להתפתח וללמוד, לעלות בסולם מבחינה מקצועית ולהתקדם מבחינה כלכלית. אז הירשמו ללימודים, שלחו קורות חיים והשקיעו בחיפוש אחר חבר לחיים. גם מימוש נסיעה לחו"ל תהיה אופציה מעולה. עשו זאת בזהירות, אבל היו ערניים להזדמנויות שבדרך.

ילידי  5.6-11.6

2021 הייתה שנה מעייפת ומבולבלת עבור רובכם, והקשיים איתם נאלצתם להתמודד היו לעיתים בשל נסיבות שלא היו בשליטתכם.  גם האנרגיות הפיזיות היו ירודות. אם לא שמתם גבולות וזרמתם עם מה שקורה בלי רצון או יכולת להשפיע על המצב, או שנגררתם והושפעתם מגורמים שונים  בתחום העסקי, או האישי, או שהתפתיתם לקיצורי דרך, או בחרתם להתמודד עם המציאות המבלבלת באמצעות בריחה והתמכרות, שילמתם מחיר יקר. עם זאת, כושר השיפוט של רובכם לא היה במיטבו. הרגישות שלכם הייתה רבה ויתכן שנאלצתם לקבל החלטות חשובות, כשלא הייתם בטוחים מה אתם באמת רוצים לעשות. עם זאת, 2021 הייתה שנה פורייה, ליצירתיים שביניכם, אלו מכם העוסקים בתחומי הרוח והאמנות ואלה העוסקים במקצועות הסיעודיים והטיפוליים. גם בשנת 2022 הכי מתאים ליישם תובנות רוחניות, לעסוק באמנות יותר קונקרטית או להיכנס למסגרות שעוסקות בטיפול ובעזרה לזולת לאנשים שאלה תחומי העניין שלהם. יש לומר ששנת 2022 הופכת בהדרגה הרבה יותר נוחה, ואם התנהלתם נכון, תוכלו ליהנות מרגיעה יחסית ומהסתגלות למצבים חדשים בדרך הרבה יותר נעימה. ובנוסף, 2022 עדיין שנה משמעותית. נסו להבין מה הייתם רוצים להזמין לחייכם ומה הייתם רוצים לשנות. אמנם עד פברואר 2022 אתם מתקשים להיות בפוקוס, מתקשים לראות בבהירות את המציאות כפי שהיא, אך במהלך השנה מצבים בתחומי חיים שונים מתבהרים ויהיה לכם קל יותר לקבל החלטות שיתאימו לחייכם בהווה ובעתיד.

טיפ! חודש מרץ 2022 יהיה בר מזל עבורכם. נצלו זאת בתבונה.

ילידי 12.6-18.6

שנת 2022 היא שנה מאתגרת עבורכם. שנה של פנטזיה והתפכחות, אשליה ומציאות, בלבול וחוסר בהירות לצד אילוצי מציאות מגבילה. זו שנה שמביאה בשביל רובכם, מצבים מעורפלים עם אנרגיה ירודה ולעיתים נטייה להיסחף אחר אשליות. זו יכולה להיות שנה מעייפת ומבולבלת נפשית ופיזית. ייתכן שתאלצו לקבל החלטות חשובות, כשאתם לגמרי לא בטוחים מה אתם באמת רוצים. חשוב גם שתמנעו מקיצורי דרך מפתים, לרבות בתחומים העסקיים, כי הם עלולים להיות מוטעים ולקלקל את כל מה שבניתם. הכי כדאי להאט, לבחון את מה שקורה לכם בזהירות ולחכות לתקופה יותר נוחה. רפואה אלטרנטיבית תעזור לכם לחזק את המערכת החיסונית. הגישה ההוליסטית הכי מתאימה לכם השנה. גם מדיטציה עשויה לעזור. שימו לב: בריחה מהמציאות הלא נוחה באמצעות שקרים ומניפולציות לצד סמים או אלכוהול, עלולה לגרום

להתמכרות שיהיה מאוד קשה לצאת ממנה בעתיד. דווקא תחומי הרוח, היצירה, הטיפול והאמנות עשויים לדבר אליכם ולגרום לסיפוק. לכו עם האינטואיציה אבל אל תיסחפו בלי לבדוק את כל האופציות. עם זאת באפריל 2022 תהיה לכם עזרה שמימית. נצלו זאת בזהירות.

ילידי  21.6 – 19.6

2022 בעבורכם צפויה להיות שנה יותר נוחה וזורמת ברובה ותוכלו ליהנות מרגיעה יחסית. תחילת מאי וגם נובמבר דצמבר 2022 יביאו בכנפיהם הזדמנויות של ממש להצלחה והתקדמות. אל תשבו בחיבוק ידיים ועשו הכול כדי להתקדם. ההצלחה יכולה להתרחש בכל תחום בחייכם. פקחו עיניים ואוזניים ואל תפספסו. קשרים מעבר לים, לימודים, הרחבת המשפחה, הצלחה בקריירה…שילוב של אופטימיות לצד גישה מעשית שמביאה בחשבון את מגבלות המציאות הם שילוב מנצח. למרות שידרשו עדיין מיקוד ושינויים בסדר העדיפות. התקופה היותר דינאמית וסוערת עדיין לפניכם ונראה שכדאי לנצל את השנה הקרובה וללמוד על הצרכים האמיתיים שלכם ועל מה חשוב לכם בחיים. ללמוד, לחוות ולהתפתח כדי להיות בשלים לשינויים הגדולים שיהיו חלק מחייכם בעתיד.

שיתוף ברשתות החברתיות:

צור קשר

דרכים נוספות

שיתוף ברשתות החברתיות

© 2019 אביה בינימין – המרכז לאסטרולוגיה יישומית, כל הזכויות שמורות. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בטקסטים ובתכנים המופיעים באתר זה בכל דרך שהיא, לרבות בחלקים ופסקאות בודדות מהטקסטים המופיעים באתר, ללא הסכמת המרכז לאסטרולוגיה יישומית מראש ובכתב. כל העובר על איסור זה צפוי לתביעה משפטית בגין הפרה של זכויות יוצרים.
נבנה ע"י HOSTCENTER בניית אתרים | אחסון אתרים